PROPOSTA DE PAUSES ACTIVES

RELAXADES


Amb suport tecnològic:

Classe de Pilates de 12 minuts per relaxar-te i moure el cos.

Sense suport tecnològic:


Fer cada exercici 15 segons i fer-los 2 vegades en total.

1. Camina en el lloc sense desplaçar-te alternant peu dret i esquerra simulant a la perfecció l’acció.

2. Mobilitat i estiraments:
a. Coll:
Inclinació de coll cap els laterals de forma molt suau.
Inclinació de coll cap abaix i a dalt de forma molt suau.

b. Braços i esquena:
Estirar els braços cap amunt de manera progressiva.
Estirar un braç i portar-lo estirat amunt cap a l’altre costat (fer una vegada amb un braç i després amb l’altre).
Rotacions de braços endavant i enrere (fer un cop endavant i un altre enrere).

c. Mans:
Estirar braços paral·lels al terra i obrir i tancar els punys.
Estirar braços paral·lels al terra i realitzar rotacions de canells.

d. Ulls:
Realitza moviments amb els ulls per disminuir la fatiga visual.
Tanca els ulls uns segons, mira a un costat i a un altre.
Posa dos dits davant els ulls un darrere l’altre i focalitza la mirada en un d’aquests.


ACTIVES


Amb suport tecnològic:

Classe de Cardio Coreografiat de 12 minuts per moure’t al ritme de la música:

Sense suport tecnològic:


S’alliberen globus i l’objectiu de la classe és intentar-los mantenir a l’aire el màxim temps possible sense moure’s del lloc on estan asseguts/des els/les alumnes.

MOLT ACTIVES


Amb suport tecnològic:

Classe de HIIT de 12’ per treballar de forma global tota la musculatura del cos:

Sense suport tecnològic:


S’alliberen tot de pilotes de paper (reciclades o per llençar) escampades per tota la classe. La classe es divideix per la meitat en dos equips i l’objectiu és tenir la menor quantitat de pilotes de paper en el nostre espai. La mobilitat dels i les alumnes queda reduïda al quadrat que ocupa pupitre.