DEFCDEFCDEFC
Menu
  • Què és?
  • Notícies
  • Col·laboradors
  • Concurs fotogràfic
  • Recursos
  • Comunicació

I tant que augmenta, el DEFC, ara ja amb més de 30.000 alumnes…

CategoriesOrganitza el DEFC

Premsa Coplefc

març 6, 2024

2 0

Share this post

Cada dia hi ha més alumnes involucrats al DEFC. Senyal que el missatge que s’ha de transmetre és important i agrada al professorat que s’hi inscriu i fa les passes corresponents per afegir-se al comptador! Moltes gràcies per fer-vos vostre el DEFC!

Efectivament, el recompte de centres, més de 160, i d’alumnes, ara mateix 30.516, és una bona mostra que el Dia de l’Educació Física al Carrer fa falta. Que és important per als propis alumnes, que s’adonen que així la classe i les activitats d’Educació Física encara són més rellevants, i també que –traspassant les parets de l’escola– l’Educació Física pot ocupar altres moments de la seva vida i, fins i tot, llancen una missatge a la societat: l’Educació Física reporta molts beneficis, com a escolars, però també com a futurs exalumnes i ciutadans amb valors fonamentats en hàbits saludables. Perquè l’Educació Física es recordarà tota la vida, no és un aprenentatge que es pugui oblidar, com tampoc no oblidem mai d’anar amb bicicleta quan ja n’hem après ni deixem de saber nedar quan ens n’han ensenyat.

A més, recordeu que si voleu més detalls sobre el contingut del DEFC d’enguany, el Consejo COLEF ha elaborat tot un dossier informatiu: enllaç.

I podeu conèixer exemples de la importància de les emocions o del paper de l’esport en la salut mental.

Els que teniu la decisió assumida i aprovada de participar al DEFC, recordeu que sou agents divulgadors, envers altres companys d’altres centres, i altres professionals que conegueu… El missatge que heu de transmetre és senzill: T’hi apuntes? Així hi serem més, i més, i més… per superar el rècord de l’any passat i perquè la societat prengui consciència de l’Educació Física, tot un benefici per sempre. Omple el formulari d’inscripció: enllaç.

Tags: Alumnat, Preparació, Participació

Related Post

ABRIL 22, 2025

Lloança de l’Educació...

L’EDUCACIÓ, amb majúscules, és l’objectiu final. L’Educació Física és una...

40

ABRIL 11, 2025

El Concurs Fotogràfic DEFC,...

Gràcies i moltes gràcies per haver participat al Dia de l’Educació Física al...

30

ABRIL 9, 2025

DEFC sempre, però demà...

Demà és el Dia de l’Educació Física al Carrer! Tots les voluntats, totes les...

30

ABRIL 4, 2025

El DEFC, gairebé per tot...

Una altra de les fites del DEFC és la seva extensió territorial, tot admetent la...

30

ABRIL 3, 2025

Tots els rècords, superats

La consolidació del Dia de l’Educació Física al Carrer al nostre país és un...

30

ABRIL 3, 2025

La inclusió, un altre...

Un altre objectiu del DEFC d’enguany és mostrar que l’Educació Física,...

30

Arxiu

  • abril 2025
  • març 2025
  • abril 2024
  • març 2024
  • febrer 2024
  • gener 2024
  • juny 2023
  • maig 2023
  • abril 2023
  • març 2023
  • febrer 2023
  • gener 2023
  • juliol 2022
  • maig 2022
  • abril 2022
  • març 2022
  • febrer 2022
  • setembre 2021
  • juny 2021
  • abril 2020
  • març 2020
  • febrer 2020
  • juny 2019
  • maig 2019
  • abril 2019
  • març 2019
  • febrer 2019
  • gener 2019
  • setembre 2018
  • juny 2018
  • maig 2018
  • abril 2018
  • març 2018
  • juliol 2017
  • abril 2017
  • març 2017
  • Avís Legal
  • Vendes i devolucions.
  • Cessió Dades i imatge
  • Política de Xarxes Socials
  • Política de privacitat

Aquest projecte està alineat amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible: